woensdag 21 november 2012

Doe mee met de Zo geknipt! Sew Along

Vanaf 1 januari 2013 starten we met de Zo geknipt! Sew Along naar het gelijknamige boek van Sanne & Riet. Gedurende de komende 12 maanden willen we elke maand aan de slag met recepten voor de naaimachine uit dit boek.
Agenda
We willen gemiddeld 2 recepten uit het boek behandelen per maand. Het is aan jou of je elke maand mee wilt doen, of je een of beide projecten maakt per keer, of dat je bijvoorbeeld af en toe meedoet, wat natuurlijk ook prima is. Wij, Jos en Tialda, zullen elke eerste van de maand onze versie van de recepten hier publiceren op dit blog, waarna jullie, de deelnemers ook zelf je resultaten kunnen presenteren op dit blog.

Wij hebben de volgende recepten per maand in gedachten:
  • Januarinr. 26 zwemtas en nr. 16 zakdoekdoos
  • Februari: nr. 21 Picknickkleed en nr. 10 herbruikbaar tasje
  • Maart: nr. 27 schoudertas en nr. 17 boekenkaft
  • April: nr. 14 dubbelzijdige tas en nr. 15 bloemetjes
  • Mei: nr. 25 wijntas en nr. 7 vaas van stof en nr. 8 rond kussen
  • Juni: nr. 19 broodmandje en nr. 29 speurtas
  • Juli: nr. 6 tas op maat en nr. 5 fietszadelhoesje
  • Augustus: nr. 24 menina-tasje en nr. 9 applicatie
  • September: nr. 18 tas met rits en nr. 23 babyjasje
  • Oktober: nr. 22 knapzakje en nr. 4 rammelding
  • November: nr. 1,2,3,11,12,13 kleine cadeautjesmaand
  • December: nr. 28 Laptophoes en nr. 20 kinderportemonnee
Aanmelden & meedoen
Heb je zin om alle of een paar recepten samen met ons uit te proberen? Stuur dan een mail naar zogekniptsewalong@kloske.nen wij zorgen ervoor dat je wordt toegevoegd als auteur van dit blog. Vermeld in je aanmeldmail je naam, je blognaam-/adres en je emailadres waarmee je je aanmeldt bij blogger.com, wij sturen je dan per mail een uitnodiging. Zodra je die accepteert, wordt deze blog toegevoegd aan je lijst met blogs en kan je voortaan zelf posten.

Mocht je geen blogger.com account hebben of willen, dan kan je je bijdrage ook mailen naar zogekniptsewalong@kloske.nl, dan zullen wij je bijdrage posten.

In je (maandelijkse) bijdrage kan je je ervaringen met de recepten uit het boek vermelden, inclusief natuurlijk foto's plaatsen. Ook kan je hier vragen stellen aan andere deelnemers, of juist je tips en trucs delen. Ook eigen interpretaties zijn natuurlijk van harte welkom, laten we elkaar vooral ook inspireren!


Zo geknipt! Sew Along promoten
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus als je deze Sew Along wilt promoten op je blog, op Facebook en Twitter (#ZoGekniptSewAl), heel graag! Je kunt onderstaande afbeelding hiervoor o.a. gebruiken.
Nog vragen?
Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan hieronder, of mail ze naar zogekniptsewalong@kloske.nl.

Wij hebben er al enorm veel zin in, jij ook?

Tialda en Jos

13 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel tof!
    Ik zal ook jullie button met link naar deze blog vermelden op mijn blog! Okidoki?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook mee, zal een linkje op mijn blog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee. Mijn mail is reeds verstuurd (mogelijks komt hij aan in de spambox, gelieve ook daar te kijken mocht je niets ontvangen hebben) . Ik heb er al over geschreven op mijn blog.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Af en toe meedoen, zie ik wel zitten.
    Want niet elk recept spreekt me evenveel aan..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prima toch. Ik zelf ga ook niet elk patroon voor mezelf gebruiken, maar heb al bedacht dat ik het wellicht aan een goed doel kan schenken. Lekker doen waar je zin in hebt!

      Verwijderen
  5. Yep, idem dito.
    Ingeschreven maar kijk toch maar ook eventjes in de spambox :-)
    Het is getiteld: deelname
    En het zal ook af en toe zijn (hangt van de tijd af)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie dat ook wel zitten om regelmatig mee te doen. Mailtje volgt, blogpost met button ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee! Mailtje is verzonden! Nu nog de button plaatsen op mijn blogje, maar dat lukt nie direct..grmmmbel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    Wat een leuk initiatief! Bij deze wil ik me dan ook graag aanmelden.
    Mijn naam is Patricia Smit
    Blognaam: http://decreatieveuil.blogspot.com en mijn email:
    creative.patriciasmit@gmail.com
    Aankomend weekend post ik weer, dan zal ik jullie site ook onder de aandacht brengen.

    Groetjes en een creatief weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!