maandag 7 januari 2013

Duivelse zwemtas


Mijn zwemtas (die ik heb omgedoopt tot mijn sporttas) zat ook al halverwege december in elkaar. Was alleen zo enthousiast dat ik vergat te kijken of er foutjes in het patroon zaten dus uiteindelijk had ik wat extra stukjes over, maar geen ramp die verwerk ik wel weer ergens. Echte problemen kwam ik tijdens het maken van dit recept niet tegen, was gewoon ff goed lezen en toen ging het goed.

De rits komt uit mijn voorraadje die ik ooit eens ergens besteld heb (is zo lang geleden dat ik niet eens meer weet waar). Het ruitstofje en het boomstamstofje zijn stofjes die ik bij de Ikea heb gescoord, de zwarte stof komt uit mijn voorraad van gekregen stoffen en de binnenkant is gevoerd met een blauw (kleiner) ruitstofje dat ook uit mijn voorraad komt.

Maar ik zou mezelf niet zijn als ik dingen niet aanpas, dus heb ik de koorden niet volgens beschrijvng gekocht maar maakte met satijnkoord mijn eigen. Dus 6 lange satijnkoorden van 2 meter geknipt (zodat ik wat speling zou hebben ivm het vlechten) en toen lekker aan het vlechten geslagen en ik vind het effect heel erg leuk. En het bovenste stofje heb ik express zwart gemaakt zodat er een hotfixpatroontje leuk op uit zou springen, het patroontje zelf komt van www.glittermotifs.nl

En nu word het tijd voor de recepten van februari.

XOXO Brigitte

4 opmerkingen:

  1. Wat een leukertjes. Ik moet nodig aan de slag. Iedereen is weer aan het werk (inclusief ik zelf) maar nu heb ik ook af en toe weer een momentje dat ik alleen ben en even lekker kan rommelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tas, mooi met de hotfix, en het gevlochten koord vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!