dinsdag 15 januari 2013

Voorstellen

Om te beginnen zal ik mijzelf eens voorstellen; ik ben Corinda, getrouwd, moeder van 3 heerlijke dochters (2 van 6 en 1 van 13 weken) en sinds 2010 helemaal in de ban van (kinder)kledingmaken en andere leuke dingen van stof. Op mijn blog houd ik bij wat ik zoal gemaakt heb klik hier als je het leuk vindt om mijn blog te bekijken .

Via Mariette hoorde ik van de SewAlong en ik besloot direct om mee te doen. Het boek had ik mijzelf tijdens mijn zwangerschapsverlof cadeau gedaan, maar er tot nu toe nog niets uit gemaakt. Ik streef naar 1 recept per maand, anders komt er van kleding maken dit jaar niet veel terecht. Voor januari koos ik de tissuedooshoes. Een leuk projectje en op de kamer van de meiden prijkt nu een leuke gebloemde doos ipv een saaie Kl**nex box.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Corinne,
    Ik vind 1 dochter al heel wat en jij hebt er 3, wauw. Je zal dan een hoop leuke dingen kunnen maken denk ik zo.
    Veel plezier met alles maken.

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corinda, leuk dat je hier ook bent, je tissuedoos hoezen zijn erg leuk geworden, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!