maandag 11 februari 2013

De zwemtas (#26)

Hallo allemaal, vandaag heb ik dan ook het tweede project van januari *bloos* afgemaakt. Afgelopen weekend had ik een leuk overhemdje genaaid voor de jongste en daar had ik nog wat stof van over. Precies genoeg om dit leuke zwemzakje van te maken.
Zijn die busjes niet überschattig? Samen met een ruitje van de Action en een ritszakje van een boerenzakdoek vind ik het een vrolijk tasje geworden. Ik heb hem gevoerd met zwart katoen zodat hij gebruikt kan worden als gymtas.

Aan de onderkant ben ik ook voor de lusjes gegaan. Simpelweg omdat ik de nestelringen te duur *weer bloos* vond voor een gymtasje. Ik ben wel voor de stoppers gegaan zodat het tasje zowel door de oudste zoon (11 jaar) gebruikt kan worden, zowel door de jongste zoon (3 jaar).


5 opmerkingen:

  1. Je hebt er een mooie versie van gemaakt !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk die busjes!!!
    Prachtig gymtasje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke zwemtas heb je gemaakt. Inderdaad handig voor allebei.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Multifunctioneel zo en zonder nestels gaat het ook toch prima!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!