zaterdag 2 februari 2013

Ik schuif aan en stel me voor...

Hallo allemaal!

In december zag ik 'm al voorbij komen: de 'Zo Geknipt Sew Along'.
't Leek me een leuke uitdaging en stok achter de deur om eens wat meer dingen te maken, die niet onder de grote noemer 'kleding' vallen. Toch ook wat twijfels, want kom ik er wel aan toe? Als ik aan een uitdaging begin, vind ik ook dat ik mijn best ervoor moet doen :-)
Ik kreeg een boekenbon en besloot toen het boek te kopen. En inmiddels is mijn eerste maaksel al een feit: ik ben een mooie schoudertas rijker. En via het blogbericht op mijn blog over die tas, www.esrosasnaaikamer.blogspot.nl, kreeg ik vandaag een uitnodiging om me hier aan te sluiten.

Ik bladerde door alle berichtjes hier en werd steeds enthousiaster. En dus doe ik vanaf vandaag ook mee! Wie is 'ik'?
Esrosa, 32 jaar, getrouwd met Lief, mama van vier kids (dochter 11, zoon 9, zoon 6 en dochter 6 (jawel, tweeling :-)) en werk 1,5 dag per week op een basisschool. Naaien doe ik al jaren, voornamelijk voor onze kinderen en soms voor mijzelf. Laatste jaren geniet ik er ook van om zelfgemaakte cadeautjes weg te geven, dus kraamcadeautjes e.d. rollen ook regelmatig onder mijn machines vandaan.
Waar ik verder van geniet? Vanzelfsprekend van stofjes en patronen, haken, lezen en nog meer lezen van boeken en blogs, kaarsjes aan, buiten zijn, boekenwinkels, tijdschriften en Pinterest. En verder te veel om op te noemen.

Omdat ik het recept voor maart al gemaakt heb, hoop ik het 'verlopen' recept zwemtas nog in te halen: de tweeling gaat over 2 weken voor het eerst naar zwemles, dus die timing is super :-)

Ik ga nog eens ronddwalen in de blogs hiernaast, tot gauw!
Fijn weekend allemaal,
Grtz, Esrosa

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook mee doet Esrosa, veel plezier! Het is zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je meedoet! Volgende maand zien we graag je tas! Volgens mij is dat een van de favoriete recpten uit het boek!! En de zwemtassen zien we graag tegemoed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom hier op het blog, je hebt het virus ook al te pakken.
    Ben helemaal verliefd op je tas, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je hier ook bent! Je tas is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben al benieuwd naar al je andere creaties! Ik ben al meteen je 207e volger geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!