zondag 3 februari 2013

Nieuwe deelnemer

Hoi allemaal,

Mijn naam is Marcella en ik ben van Meetje Lief! Ik heb het Zo geknipt boek mezelf maar eens kado gedaan :-)

En van de week maakte ik mijn eerste recept...



Ik gebruikte een restje Rosalie en Tildastofje hiervoor. Nooit meer die suffe doos, nee hier wordt in stijl gesnotterd en geveegd!!

De zwemtas sla ik voorlopig nog even over want die maakte ik hier al eerder.

En om nog even van de gelegenheid gebruik te maken... Er loopt nog een leuke give away op mijn blog (tot en met morgen) vanwege mijn eenjarig jubileum!! ;-)

Ik verheug me op alle leuke foto's van mijn mede Zo Geknipt naaiers!!

Veel liefs Marcella

2 opmerkingen:

  1. Welkom hier, leuk dat je met ons mee doet! Mooie, chique hoes heb je gemaakt, ben benieuwd naar je volgende projecten uit het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je met ons mee doet! Nieuwschierig naar je volgende projecten.... O nee recepten moet ik nu zeggen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!