vrijdag 22 februari 2013

Picknickmat

Laat de lente nu maar komen, mijn picknickdekentje is klaar, hoewel het bij mij eerder een boekje-lezen-in-het-park-dekentje zal worden:)

Nooit gedacht dat het aan elkaar stikken van twee grote lappen stof zo ingewikkeld zou zijn. Stof verschuift, trekt tegen, rimpelt, geeft plooien waar het niet moet enz... Grrrr. Het was voor mij ook de eerste keer dat ik met zo grote lappen aan de slag ging. Ik heb gezweet!

Maar, ie is klaar en ik ben er tevreden mee, het matje zal goed van pas komen:)




Meer lezen: KatinParijs

Liefs,



6 opmerkingen:

  1. Daar kun je lekker in het park op liggen lezen! Mooi groen stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk ! Een leesmat ! Dat ik daar niet aan gedacht heb, ik ben ook een lezer.
    En nu het weer nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lekker luchtig exemplaar, je kan het gras al zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk, mooie stoffen heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren! Alsof je al in de natuur bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmmmm, het weer in Parijs komt in de buurt. Vandaag volle zon en 14 graden. Dat komt al aardig in de buurt van een lentedag hé... Het matje ligt klaar:)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!