dinsdag 12 februari 2013

Recept 10: de eerste kennismaking

't Moet ergens november geweest zijn, toen ik het boek kocht. Als eerste probeerde ik direct recept 10 en in mijn enthousiasme las ik "diagonaal" doorheen de uitleg, laat staan dat ik on-line errata consulteerde: ik foeterde dus behoorlijk op het beleg en de onderste naad ziet er niet uit door het niet respecteren van de naadwaarden. Desalniettemin vind ik het een superleuk zakje dat steevast in mijn handtas zit en al erg vaak gebruikt werd!
 















De stoffen via Van Leuven, knoop bij Veritas.

5 opmerkingen:

  1. Gebruiksaanwijzingen, waarom zou je ze gebruiken ;-) Ziet er wel leuk uit.

    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurencombi en al veel gebruikt zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er leuk, en gebruikt, uit. Mijn recept is geknipt. Nu nog de naaimachine uit de kast halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat ie al zo veel gebruikt is!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!