zondag 6 oktober 2013

Rammelgirafje

Begin februari kondigde mijn hele goeie vriendin aan dat ze zwanger was van haar tweede kindje. Blij als een kind begon ik meteen aan een knuffeltje voor de nieuwe baby. Ik had het ideetje van Elisanna al even gepind en volgde trouw haar voorbeeld door er eveneens een bijpassend "Proficiat"-kaartje bij te stoppen. In ongeveer 2u was de rammelaar klaar. Ik stopte er een klein koebelletje in, maar door de vele vulling moet je eigenlijk al stevig schudden voor je het hoort. Misschien had ik het belletje dus toch beter in een surprise-eitje gestopt :-)
Intussen is het kleine broertje al geboren en beleeft hij er hopelijk veel rammelplezier aan in zijn wiegje!

Waarom ik precies voor een sterrenstofje koos, kun je lezen op mijn blog.

1 opmerking:

Leuk dat je een berichtje achterlaat!