maandag 27 oktober 2014

Woohoo! by Davina stelt zich voor

Dames, heren (?)

Ook van mij even een korte voorstelling.
Ik ben Davina, geboren op 25 juni 1982, samenwonend met Nik, moeder van een dochter Sam (°01/02/2012) en ons zoontje wordt begin februari 2015 verwacht.
Ik woon in Antwerpen (Merksem), maar ben afkomstig van de (stille) kempen. 

Na de geboorte van Sam ben ik beginnen naaien (zoals zovelen onder ons) en ik doe het echt super graag, het is voor mij echt een vorm van ontspanning en ik ben trots op de meeste creaties van mijn eigen hand, al ben ik realistisch genoeg om de imperfecties ook te zien :)

Ik sta in het onderwijs, dus deze week mag ik genieten van een weekje vakantie. Dit jaar geef ik alleen nog maar Engels (normaal gezien ook Nederlands) in het derde en vierde middelbaar.

Verder hou ik me nog bezig met toneel. Eind november spelen we 'Hartelijk gecondoleerd' in het NMKT te Merksem. Eens het december is, ga ik het dus eventjes wat rustiger aan kunnen doen, tot de volgende spruit geboren wordt natuurlijk.

Er staan voorlopig 10 projectjes op mijn naailijstje, en daar is dan nog niets uit Zo geknipt bij, dus ik werk mijn lijstje rustig af tegen de kerstvakantie en begin vanaf januari 2015 graag met jullie mee de nieuwe receptjes uit te proberen!

Je vindt mijn blog hier: Woohoo!

3 opmerkingen:

  1. Welkom, je hebt er een volger bij op bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alinea 1,2,3 en 5 zou ik geschreven kunnen hebben ;-) Hier vrijwel dezelfde situaties namelijk alleen ben ik eind augustus bevallen van ons tweede kindje. Leuk dat je mee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom! Leuk dat je mee doet. 10 projecten op je lijstje? hihi klinkt bekend... zakje tijd tekort! Toch hoop ik dat je aan de nieuwe projecten uit ZG!2 toe komt. Er staan leuke maaksels in voor je nieuwe en al aanwezige spruit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!