woensdag 5 november 2014

ladies night @ de boekenbeurs

Dankzij Jos en Tialda kon ik dinsdagavond naar de boekenbeurs. Fijn, want het was Ladies Night en de auteurs van drie van mijn favoriete naaiboeken zouden er signeren: Sophie en Nathalie van Mijn Tas , Griet van Stof voor Durf-Het-Zelvers 2 en natuurlijk ook Riet, Lies en Kir van Zo Geknipt 2. Dé gelegenheid dus om een babbeltje te slaan.

boekenbeurs2


























En dat babbelen, dat gebeurde. Zo veel en zo lang dat Lindsy en ikzelf nauwelijks iets anders van de hele beurs zagen…

boekenbeurs3


























Een fijne avond was het!

boekenbeurs2


























En nu: naaien!

boekenbeurs4





















5 opmerkingen:

  1. Tof dat het zo een fijne avond werd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier nog eentje die er gisteren was,het was er leuk,hé!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je meteen dinsdagavond kon gaa, de kaartjes zijn goed terecht gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat we jezo'n plezier met de kaartjes hebben bezorgd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb beide boeken van zo geknipt en het boek mijn tas heb ik ook. En ik heb de knop ook al een tijdje op mijn blogje staan hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!