dinsdag 30 december 2014

Broodkorfje

Hallo allemaal,

Ter voorbereiding op het komende "sew along" jaar heb ik gisteren nog uit zo geknipt 1 het recept gemaakt van het broodkorfje.
In plaats van het rubber heb ik een "bodemwislap" gebruikt. Deze zijn per twee te koop bij de meeste supermarkten.
Het patroon heb ik wel van patroon B overgenomen, maar ik heb deze gelijk meegenaaid bij de twee delen A. Zie ook de foto. Door daarna dezelfde stappen te volgen en de draaiopening net ze groot te laten, lukte het me vrij makkelijk alles te keren. Vervolgens heb ik ook niet de onzichtbare steek gebruikt: door de keeropening netjes dicht te gouwen en te spelden lukte het me deze in een keer goed door te stikken. Ik ben zelf tevreden met het resultaat!
Hopelijk is de foto hier onder duidelijk.
Groet
Marielle

1 opmerking:

  1. Helaas is de foto niet te zien. En ik ben ook wel benieuwd wat een bodemwislap is, ik heb er nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!