zondag 11 januari 2015

Driehoeksverhouding

Hallo,

Mijn stofjes lagen al een tijdje geknipt klaar. Toch ontbrak het me nog aan tijd om dit project in mekaar te stikken. Ik moest nog op een aantal plaatsen Nieuwjaar gaan wensen en dat nam toch nog een hele hap uit mij vrije tijd. Vandaag vond ik dan toch effe tijd om het af te werken.

Ik ondervond geen moeilijkheden bij dit project. Het is een eenvoudig, snel klaar project.
Het stofje, daar had ik nog een hele lap van liggen. Had er ooit een ritstasje uit gemaakt, voor de restant had ik nog geen bestemming, dus dit project leek mij wel geschikt.

In het boek lijkt het opgevouwde tasje wel "platter" dan het mijne. Ik gebruikte nochtans geen dikke stoffen.



Foto's binnen genomen, Het was al te donker buiten.

Lieve groetjes,

CreativEls
http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig stofje. Leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ziet er alleszins erg lekker uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, wat een leuk stofje heb je gebruikt!! Heel mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm, lekker stofje! Mooi tasje. Ook de mijne lijkt wat dikker dan op de foto in het boek. Ik denk dat je hele dunne stofjes moet gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!