woensdag 18 februari 2015

Tipsy tasje

Hallo allemaal, hier mijn eerste bijdrage op het blog voor Zo Geknipt 2. Voor deel 1 heb ik al meerdere dingen gemaakt en geblogd dus toen deel 2 uitkwam was ik ook meteen weer enthousiast. Ik maakte het grote tipsy tasje voor een swap.
 Achteraf gezien heb ik het tasje dus in worstvorm gemaakt, niet echt zoals het hoort. Maar dit tasje heb ik gemaakt met in het achterhoofd om haakwerkjes in te bewaren, dus heel erg is het niet ;-)

Voor de rits gebruikte ik een rits aan de meter. Kan je leuk de kleur van de rits combineren met een andere kleur runner.

En wil je weten wat ik nog meer maakte voor deze swap, dan kan je dat hier lezen.


3 opmerkingen:

  1. Mooie frisse en toch fleurige kleurtjes. Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig komt het goed uit dat je de mantel er verkeerdom aan hebt gezet... Haaknaalden hebben graag wat ruimte nodig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!