zondag 24 mei 2015

Zijzaak - Ingekaderd

De timing van project Zijzaak kwam mij goed uit. Mijn handtas had het de maand ervoor begeven en ik liep al een tijdje met de manbag van manlief rond.

  Zijzaak

Door voor een effen stof te kiezen, vond ik de grote panelen nogal saai uitvallen. Daarom knipte ik er een kadertje uit, en in dat kadertje verwerkte ik een stukje van de voering.

  Zijzaak

Om te vermijden dat deze tas een rommelbak werd, voegde ik binnenin een aantal zakjes en compartimenten toe.



De buitenste zakjes zijn ideaal om mijn treinabonnement in kwijt te kunnen. Om ervoor te zorgen dat ik datzelfde abonnement niet kwijtraak, voegde ik ook kamsnaps toe.

  Zijzaak

Het heeft even geduurd voor deze tas in elkaar zat, vooral doordat ik zo veel extraatjes toegevoegd heb. Maar ik ben wel heel blij met het resultaat.

  BDSC_0393

Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik de schouderriem niet verlengd heb, zoals Tialda dat wel gedaan heeft. Nu kan ik de tas niet echt crossover dragen, iets wat net iets gemakkelijker is op de fiets. Maar kom, moeilijk lukt ook.

Stap 47 uit de werkbeschrijving ben ik ook nog niet aan uit. Als iemand me kan zeggen waar ik precies alles nog 's met de hand moet vast zetten, leg het mij aub uit. Ik heb het al van alle richtingen bekeken, maar 't dringt niet tot me door.

En dan deze nog: tijdens het maken van de foto's en het klaar zetten van de tas, was ik blijkbaar per ongeluk foto's van mezelf aan 't nemen. Een zelfportret vanuit licht andere hoek, ik mocht hem jullie niet onthouden :-)

  Zijzaak

Meer foto's en meer details vind je op mijn eigen blog.

Groetjes,

Lies
www.abfabulies.com

3 opmerkingen:

  1. Een hele knappe tas! En vooral dat ovaaltje met dat japanse dametje is erg geslaagd.. Dat idee neem ik mee! Cross over de tas dragen is erg prettig inderdaad en ben ben blij dat ik hem zo heb aangepast...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zoals de kleine dame zich een weg baant door de stof en mooi de aandacht vraagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt, heel origineel, je hebt er je werk van gemaakt. http://wollebolbyeefje.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!