donderdag 15 oktober 2015

Recept 27 uit ZG1 op herhaling

Het blijft een fijn model tas, het "recept 27" uit Zo Geknipt 1. Ik maakte er al meerdere. Die van mijn moeder is inmiddels versleten, dus toe aan een nieuwe. Dit keer wilde ik hem maken met soft and stable als versteviging in plaats van strijkbare Volumevlies.
Soft and Stable  doet wat de naam zegt. De tas houdt zijn vorm maar is wel flexibel en licht van gewicht. Ik gebruikte het ook in Project 12 uit Zo Geknipt!2 en dat bevalt me in deze tas erg goed.


De stofjes heeft mijn moeder zelf uitgezocht bij Es-ster in Bolsward, prachtige stofjes van Riley Blake  en de binnenkant in een krantenartikelprint, hoe toepasselijk!
Hopelijk heeft ze er net zo veel plezier van als van de vorige!


Groetjes Tialda
gestrikt.blogspot.nl

1 opmerking:

  1. Het favoriete patroon uit deel 1 en wat heeft je moeder een mooie stofjes uitgezocht!
    Ik ben ook fan geworden van soft & stable, ga het ook zeker voor dit patroon proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!