woensdag 23 maart 2016

Zo Geknipt! Sew Along editie 3: Thema Tassen



Agenda Sew Along editie 3

Vandaag hebben wij plannen gemaakt voor een vervolg van de Sew Along.... en...
Vanaf 1 april 2016 starten we met de 3e editie van de "Zo Geknipt! Sew Along"
Uit 5 verschillende boeken van Bloggers willen we de komende periode Tassen maken met elkaar!

We maken Tassen uit de volgende boeken:

  1. Zo Geknipt! 1 van Sanne + Riet;
  2. Zo Geknipt! 2, van Riet + Lies; 
  3. Mijn Tas van Elisanna & Fynn;
  4. Mijn Designer Tas" van Elisanna & Fynn; 
  5. De Tas van Annelies van Annelies Dox.


We gaan werken aan de hand van thema's. Elke maand een nieuw thema en bij dat thema zoeken we uit alle 5 de boeken tas-patronen uit die volgens ons bij dit thema passen. Aan jullie de eer om jullie interpretatie van het maandthema te showen. Wellicht heb je al iets gemaakt of vind je het leuk om aan de hand van het thema een tas te maken, dat zien we graag!

Agenda Sew Along Zo Geknipt Versie 3 : “Tassen”
  1. April 2016: Opvouwbare tasjes
  2. Mei; Toilettas cq Etui
  3. Juni; Cross body bag
  4. July; Strandtas
  5. Augustus; Reistas (onderweg) weekendtas ( ik ga op vakantie en ik neem mee)
  6. September; Rugzakjes
  7. Oktober; Fold over tas
  8. November; Feestelijke tas (materiaal of vorm model)
  9. December; Avondtas
  10. Januari; Boodschappentas
  11. Februari; Kindertasjes
  12. Maart; Messenger-bag/ A4-tas/ Werktas
  13. April; Buideltas
  14. Mei; Handtas
Kleine spelregel: binnen de Facebookgroep kan je het hele jaar door je projecten plaatsen, los van onderstaande agenda. Op het blog vragen we je bovenstaande agenda te respecteren en niet vooruitlopend op deze agenda foto's van projecten te plaatsen. 'Met terugwerkende kracht' foto's van werkstukken plaatsen (ook van de eerdere sew alongs) is uiteraard geen probleem, we willen elkaar blijven inspireren!


4 opmerkingen:

  1. Heel leuk, ik vrees dat ik niet altijd iets ga kunnen maken, volgende maand wordt de baby geboren, maar ik heb wel enkele projecten uit het boek gemaakt dat ik er eens kan bijzetten. En verder is het misschien een stimulans op toch af en toe te proberen te naaien, iets wat niet met de baby is gerelateerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Helemaal het eerste tasje want zoiets had ik al gepland om te maken, meedoen met een patroon is makkelijker. Moet je de boeken hebben om met de rest mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad de bedoeling dat je zelf de patronen aanschaft. We delen deze niet binnen de groep.

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!